jak najszybciej schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce

Lato to okres, kiedy częściej odkrywamy nasze ciało. Nogi i ramiona to najczęściej pokazywane części ciała podczas sezonu bikini.

Doradzimy Ci, w jaki sposób polepszyć wygląd nóg oraz ramion, tak abyś czuła się swobodnie podczas lata.

Dieta

To podstawa zadbanego i jędrnego ciała. Zapomnij o katowaniu się dietami albo stosowaniu głodówek. Zacznij odżywiać się zdrowo i racjonalnie. {Dbaj o regularne spożywanie posiłków|Pamiętaj o regularnej konsumpcji posiłków. Końcowy posiłek spożywaj na 2, 3 godziny przed zaśnięciem. Dopilnuj tego, aby kolacja była lekka. Do swojego jadłospisu dodaj świeże warzywa, na przykład cukinia, ogórki, szparagi, rzodkiew, sałata czy buraki. Mają niewielką ilość kalorii, a są podstawą wielu przepisów. Oprócz warzyw zjadaj chude mięso, nabiał, ryby oraz kasze.

Nie zapominaj o owocach! W sezonie wiosenno-letnim kupuj truskawki, czereśnie, porzeczki, poziomki, maliny, jagody, brzoskwinie, nektarynki czy arbuzy. Omijaj szerokim łukiem słodyczy, słonych przekąsek oraz produktów wysoko przetworzonych, bowiem wpływają na odkładanie tłuszczu w okolicach ud, brzucha oraz rąk.

Istotnym aspektem jest także woda. Właściwe nawodnienie polepszy spalanie tkanki tłuszczowej i pozwoli utrzymać skórze promienny wygląd. Jeśli nie lubisz zwykłej wody, dodaj plaster cytryny lub listek mięty. Nie licząc wody do swojego jadłospisu możesz dołączyć również czerwoną oraz zieloną herbatę.

Skakanka
Proste ćwiczenia znane wszystkim od najmłodszych lat. Skacz na skakance co najmniej 3-4 razy w tygodniu. Jest to świetne ćwiczenie, zarówno na uda, jak i na całe nogi oraz ramiona. Stanowi idealną rozgrzewkę dla następnych ćwiczeń. Możesz podskakiwać zarówno na obu nogach w jednym czasie, jak i zmieniając raz jedną, raz drugą.

Ćwiczenia na piękne uda, łydki oraz ręce
Musisz pilnować harmonogramu treningowego. Nie możesz się poddać ani zrezygnować, nawet jeżeli na starcie nie zauważysz efektów. Nieważne czy będziesz trenować we własnym domu czy na siłowni. Nie zapomnij o dokładności i systematyczności.

Ćwiczenia w domu
W internecie dostępnych jest mnóstwo darmowych treningów. Zazwyczaj do zrobienia tych ćwiczeń wymagane są małe ciężarki lub butelki wody. Tego rodzaju ćwiczenia są na tyle uniwersalne, że każdy odnajdzie coś pod siebie. Możesz wybierać spośród dużej liczby trenerów oraz dostosowywać tempo do swojej wytrzymałości.

Bieganie i pływanie
Bieganie idealnie wyszczupla łydki oraz uda. Polepsza wydolność oraz kondycję. Pływanie natomiast angażuje całe ciało. Jeżeli będziesz regularnie odwiedzać basen i pływać minimum 30 min w czasie każdej wizyty szybko zauważysz efekty. Pływanie ponadto odciąża kręgosłup i idealnie działa na stan skóry.

Rower
Możesz ćwiczyć na rowerze stacjonarnym lub trenować na zewnątrz. Warto namówić w te treningi przyjaciółkę lub swoją drugą połówkę. Będzie Ci łatwiej się zmotywować, a ćwicząc możesz odwiedzać również ciekawe miejsca w swojej miejscowości. Najskuteczniej stosować trening interwałowy. Zmieniaj tempo podczas jazdy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *